Αποσπασματικό επεισόδιο από την παράσταση της Δευτέρας Παρουσίας. Στην Κατώτερη εικονογραφική ζώνη της πολυπρόσωπης και πολύμορφης σύνθεσης, ακριβώς κάτω από τους χορούς των Αγίων που οδεύουν προς τον ένθρονο Χριστό-Κριτή, «συνωθούνται» οι Άγιοι Πάντες και ετοιμάζονται να μπουν στον Παράδεισο. Η πρώτη σειρά των Αγίων περιλαμβάνει ολόσωμες μορφές, ενώ πίσω από αυτούς διακρίνονται μόνο τα κεφάλια (ή μέρους αυτών), με τα φωτοστέφανα τους, πολλών ακόμη αγίων. Με τον τρόπο αυτό ο ζωγράφος προσπαθεί να πετύχει την τρισδιάστατη απόδοση του πολυπληθούς ομίλου των πάντων των Αγίων, που κέρδισαν με την επίγεια ενάρετη ζωή τους «τὴν ἡτοιμασμένην βασιλείαν ἀπὸ καταβολῆς κόσμου». Ο Πέτρος, επικεφαλής όλων των Αγίων, κρατάει κλειδί και είναι έτοιμος να ανοίξει τη θύρα του Παραδείσου. Δυστυχώς ο Παράδεισος διατηρείται αποσπασματικά. Το αριστερό μέρος του είναι κατεστραμμένο. Διακρίνουμε μόνο την είσοδο που φέρει τρουλαία επίστεψη και πίσω από αυτή στέκεται και φρουρεί χερουβείμ. Εκτός από τον εντοίχιο διάκοσμο ναών και τραπεζών, ανάλογη εικονογραφική απεικόνιση των Αγίων Πάντων έχει μεταφερθεί σε φορητές εικόνες. Από τις παραστάσεις αυτές γνωρίζουμε ότι μέσα στον Παράδεισο βρίσκεται, συνήθως, η Θεοτόκος, ένθρονη, πειρστοιχισμένη από αγγέλους, οι Πατριάρχες του Ισραήλ (Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ) και ο Ληστής που μετανόησε.